Contact center-ratkaisut

Contact center on yrityksen asiakaspalvelun, myynnin ja asiakasviestinnän yksikkö, joka palvelee asiakkaita eri kanavissa, kuten sähköpostitse, chat-palvelussa tai puhelimitse.

Contact center-palvelu tarjoaa asiakasprofiilin sekä koko kontaktihistorian, jolloin asiakasta voidaan auttaa entistä laadukkaammin. Asiakkaan tiedot pysyvät ajantasaisina ja ne ovat helposti järjestelmästä tarkastettavissa. Lisäksi asiakaspalvelussa säästetään aikaa, kun asiakkaan tiedot ovat helposti saatavilla.

Asiakkaalle tämä näkyy entistä parempana ja henkilökohtaisempana palveluna, jolloin asioita ei tarvitse kertoa useaan kertaan. Kontaktihistoria kertyy kaikista asiakaspalvelutapahtumista.

Contact center-palvelut kattavat perinteisten asiakaspalvelukanavien lisäksi sosiaalisen median. Tarjoamme erilaisia contact center-ratkaisuja, kuten SAP BCM, Unify, Merlin, TAiKA sekä oTTo-palveluvaihde.

Contact center-palvelun hyödyt

Contact center-palvelun avulla asiakkaistanne huolehditaan mahdollisimman hyvin ja asiat saadaan ripeästi hoidettua oikeassa järjestyksessä. Vastausajat pysyvät lyhyinä ja sähköpostit käsitellään nopeasti, jolla on suora vaikutus asiakastyytyväisyyteen. Asiakaspalvelun kasvavia trendejä ovatkin monikanavaisuus, rutiiniasioinnin automatisointi ja helppous. Kehityksessä korostuu tietysti myös teknologian merkitys.

Laadukkaampaa asiakaspalvelua ja tyytyväisempiä asiakkaita

1. Perinteisestä asiakaspalvelusta kohti ihmisten palvelemista
2. Opi tuntemaan asiakkaasi ja hänen tarpeensa henkilökohtaisesti
3. Pilvipalveluna toimiva ratkaisu ei vaadi suuria alkuinvestointeja
4. Resurssien johtaminen helpottuu
5. Panosta palvelun ja liiketoiminnan kehittämiseen

Hyödynnämme palvelun rakentamisessa olemassaolevia tietojärjestelmiänne, jolloin saavutetaan sekä aika- että resurssisäästöjä. Ratkaisut voivat tarvittaessa olla myös sijaintiriippumattomia, jolloin contact center-agentit sijaitsevat eri toimipisteissä.

Kiinnostaako Contact Center -ratkaisu tai puhelinjärjestelmän uusiminen?

Lataa tästä maksuton viestintäratkaisun ostajan opas.

Oletko kiinnostunut chat-palvelusta kotisivuillenne? Tarjoamme oTTo-, TAiKA- sekä Merlin-ratkaisuihin myös chat-lisäpalvelua. Lue lisää chat-ratkaisuista. 

« Paluu

CONTACT US »
OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!