Tiesitkö, että käytät turvatonta ja vanhaa selainta?
Internet Explorer selain ei ole enää tuettu ja sitä ei pitäisi käyttää.
Voit selata sivustoamme esimerkiksi seuraavilla selaimilla:
Chrome
Firefox
Edge
Integral Oy - myynti@integral.fi - +358 9 8862 7000
Julkaisu
Integral.fi

Ajatuksia ja vinkkejä ohjelmistokehitykseen

Ohjelmistokehityksemme jakautuu kahteen osaan; omiin ohjelmistotuotteisiimme sekä asiakkaille suunniteltaviin.

2.4.2020
Integral Oy

Ajatuksia ja vinkkejä ohjelmistokehitykseen

Ohjelmistokehityksemme jakautuu oikeastaan kahteen osaan; omiin ohjelmistotuotteisiimme sekä asiakkaille suunniteltaviin, täysin räätälöityihin ohjelmistoihin.

Suunnittelemme ja toteutamme ohjelmistotuotteita, joita kehitämme jatkuvasti asiakkaidemme tarpeita sekä alan trendejä kuunnellen. Tuotteitamme ovat muun muassa liikkuvan työn hallintaan tarkoitettu Intu-toiminnanohjausjärjestelmä sekä asiakastyytyväisyys- ja suosittelumittaukseen suunniteltu NPS-järjestelmä. Näiden lisäksi olemme toteuttaneet oman ajanvarausjärjestelmän.

Omien tuotteidemme lisäksi toimitamme asiakkaillemme heidän omaan tarpeeseensa suunniteltuja ja toteutettuja ohjelmistoja.

”Omaan käyttöön parhaiten soveltuvaa, kustomoitua ohjelmistoa aletaan harkita yleensä silloin, kuin markkinoilla olevat valmisohjelmistot ovat liian kalliita, monimutkaisia tai eivät taivu haluttuihin toiminnollisuuksiin.” kertoo Integralin projekteista vastaava Akseli Sajaniemi

Esimerkkejä asiakkaille toteutetuista ohjelmistoista ovat erilaiset verkkokaupat sekä varausjärjestelmät. Olemme toteuttaneet muun muassa Pizzataksin, Hoivanetin sekä lukemattoman muun yrityksen ja yhdistyksen ajanvarausjärjestelmät verkkosivujen uudistamisen yhteydessä. Toteutamme jatkuvasti myös erilaisia verkkosivuprojekteja niin pienille kuin suuremmillekin asiakkaillemme.

”Tyypillinen asiakkaalle toteutettu ohjelmisto liittyy joko operatiivisen toiminnan tehostamiseen tai asiakaskokemuksen parantamiseen.”

Hyvin suunnitellut ja toteutetut integraatiot säästävät aikahukalta ja virheiltä

Kaikki ohjelmistoprojektit eivät suinkaan liity suoraan asiakasrajapinnan toimintoihin. Yrityksillä on usein paljon manuaalisia työvaiheita operatiivisessa toiminnassa, jotka vievät huomattavan määrän työntekijöiden aikaa, tuottamatta kuitenkaan lisäarvoa asiakkaille.

”Yritykset ovat viime vuosina heränneet siihen, että automaatiota ja ohjelmistoja hyödyntäen voidaan aikaa käyttää huomattavasti tehokkaammin. Integraatiot esimerkiksi operatiivisen toiminnan ja laskutuksen välillä sekä erilaiset raportointi- ja toiminnanohjausjärjestelmät säästävät niin tunteja kuin vähentävät inhimillisten virheiden riskiäkin.” Akseli muistuttaa

Olemme toteuttaneet mm. Sports Car Centerille järjestelmän käytettyjen autojen myymiseen ja ostamiseen, Dasos Capitalille metsän kasvua raportoivan järjestelmän sekä Hoivanetille perhepäivähoidon ryhmien muodostamiseen tarkoitetun järjestelmän.

Tykkäsitkö?
Tilaa funktio uutiskirje sähköpostiisi ja saat tietoa uusista julkaisuista. Tilaa uutiskirje »

Oliko sivun sisältö hyödyllistä?

Miten käsittelemme tietojasi? Katso tästä »

add_circle_outline
Lisää palaute
Kiitos! viestisi on nyt matkalla meille.
Auts! tapahtui virhe. Yrittäisitkö uudelleen?
Aiheen palvelut ja henkilöt

Kuinka voisimme auttaa sinua onnistumaan työssäsi?

Le Lunni

Le

Lunni

Digilähettiläs
close
Le Lunni

Le

Lunni

Digilähettiläs
funktio [a] integral.fi
+358 9 8862 7000
contacts
Yhteys
Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Miten käsittelemme tietojasi? Katso tästä »

add_circle_outline
Lisää viesti
Kiitos! viestisi on nyt matkalla meille.
Auts! tapahtui virhe. Yrittäisitkö uudelleen?