Tiesitkö, että käytät turvatonta ja vanhaa selainta?
Internet Explorer selain ei ole enää tuettu ja sitä ei pitäisi käyttää.
Voit selata sivustoamme esimerkiksi seuraavilla selaimilla:
Chrome
Firefox
Edge
Integral Oy - myynti@integral.fi - +358 9 8862 7000
Julkaisu
Integral.fi

Vinkkejä mobiilivaihdetta harkitsevalle

Mobiilivaihde vastaa ominaisuuksiltaan perinteistä puhelinjärjestelmää, mutta on käytettävissä matkapuhelimella.

2.4.2020
Integral Oy

Vinkkejä mobiilivaihdetta harkitsevalle

Mobiilivaihde on käytännössä mobiilisovellus, jonka avulla hallitaan yritykseen saapuvia puheluita. Mobiilivaihde vastaa ominaisuuksiltaan perinteistä puhelinjärjestelmää, mutta on käytettävissä matkapuhelimella.

Mobiilivaihde tarvitsee toimiakseen käytännössä vain matkapuhelimen ja matkapuhelinverkon. Vaihteen käyttöönotto on helppoa eikä vaadi esimerkiksi raskaita järjestelmähankintoja. Myös yrityksen nykyiset pöytä- ja soft phone -puhelimet voidaan helposti liittää osaksi mobiilipalvelua.

Asiakaspalvelun ja tavoitettavuuden parantamiseen

Mobiilivaihde on kustannustehokas ratkaisu yrityksen palvelukyvyn ja tavoitettavuuden kehittämiseen. Asiakaspalvelu sekä muut mobiilivaihdetta hyödyntävät työntekijät voivat varmistaa tarvittaessa mobiilisovelluksen avulla esimerkiksi toistensa läsnäolotiedot. Vaihde tunnistaa milloin työntekijät ovat parhaiten tavoitettavissa ja puhelut osataan ohjata heti oikealle henkilölle. Vaihde mahdollistaa lisäksi pikaviestien lähettämisen palvelua hyödyntävien henkilöiden kesken.

Mobiilivaihteen avulla voidaan tallentaa myös tiedotteita sekä käynnissä olevia puheluita. Mahdollisia ruuhkatilanteita mobiilivaihde helpottaa tarjoamalla takaisinsoittotoiminnon, jolloin asiakkaan ei tarvitse odottaa jonossa.

Asiakaspalvelun raportointi kuntoon

Mobiilivaihteeseen on saatavilla raportointitoiminnallisuus, jonka avulla saat kattavia raportteja esimerkiksi puheluiden kestoista. Raporttien parametrit voidaan määritellä itse, kuten vastausprosentti, tarjotut puhelut, eri numeroista saapuneiden puheluiden määrä, vastatut puhelut, luopuneet puhelut sekä puhelun keskimääräinen kesto.

Mobiilivaihteen yhdistäminen ulkopuolisiin palveluihin

Mobiilivaihde on integroitavissa myös ulkopuolisiin palveluihin, kuten CRM-järjestelmään tai kalenteriin. Integraatioiden avulla tieto siirtyy suoraan ohjelmistojen välillä, jolloin esimerkiksi CRM-järjestelmästä on nähtävillä kuinka usein asiakkaat soittavat yritykseen ja minkälaisista asioista asiakkaiden kanssa keskustellaan.

Mobiilivaihteen hyötyjä

1. Operaattorivapaa: mobiililiittymiä tai yritysnumeroita ei tarvitse vaihtaa mobiilivaiheen vuoksi
2. Integroitavuus muihin järjestelmiin: kerää ja hyödynnä tietoa läpi järjestelmien
3. Helppo käyttöönotto: Mobiilivaihde ei edellytä investointeja tai vaativia asennuksia
4. Liiketoiminnan kehittäminen ja raportointi: asiakaspalvelun parantamisella on merkittäviä etuja koko liiketoimintaan

Lisätietoa mobiilivaihteesta löydät täältä.

Tykkäsitkö?
Tilaa funktio uutiskirje sähköpostiisi ja saat tietoa uusista julkaisuista. Tilaa uutiskirje »

Oliko sivun sisältö hyödyllistä?

Miten käsittelemme tietojasi? Katso tästä »

add_circle_outline
Lisää palaute
Kiitos! viestisi on nyt matkalla meille.
Auts! tapahtui virhe. Yrittäisitkö uudelleen?
Aiheen palvelut ja henkilöt

Kuinka voisimme auttaa sinua onnistumaan työssäsi?

Le Lunni

Le

Lunni

Digilähettiläs
close
Le Lunni

Le

Lunni

Digilähettiläs
funktio [a] integral.fi
+358 9 8862 7000
contacts
Yhteys
Tilaa julkaisut sähköpostiisi

Miten käsittelemme tietojasi? Katso tästä »

add_circle_outline
Lisää viesti
Kiitos! viestisi on nyt matkalla meille.
Auts! tapahtui virhe. Yrittäisitkö uudelleen?