Asiakaskokemuksen mittaamiseen on olemassa erilaisia tapoja. NPS kartoittaa suosittelulukua ja on yksi käytetyimmistä kyselyistä. Mittaaminen voittaa ”mutu-tiedon” ja auttaa paikallistamaan asiakaspalvelun kehityskohdat. NPS:n avulla saat tietää nopeasti ja kustannustehokkaasti asiakasuskollisuuden sekä -tyytyväisyyden tason.


Asiakaskokemus syntyy asiakkaan odotusarvon ja toteuman suhteena. Asiakkaiden  antamat numerot suositteluasteikolla 0–10 luokitellaan seuraavasti:

9-10 Suosittelijat

Lojaaleja asiakkaita, jotka ostavat normaalia enemmän ja jakavat tietoa hyvistä kokemuksista eteenpäin.

7–8 Neutraalit

Osittain tyytyväisiä asiakkaita. Ostavat 50% vähemmän kuin suosittelijat ja lähtevät kilpailijalle tilaisuuden tullen.

0–6 Parjaajat

80% negatiivisista suositteluista on Parjaajilta. Kuormittavat yritystä, tuottavat huonosti ja asiakassuhteen kesto on lyhyt.


Älä arvaile asiakaskokemuksenne tilaa satunnaisten palautteiden avulla, vaan aloita systemaattinen mittaaminen tilaamalla sopiva NPS-palvelupaketti.

Kokeile kuukausi ilmaiseksi – ilman sitoumuksia!

Pilotti

30 päivää veloituksetta

0 €


Ei lähetyskuluja!

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● max. 50 lähetystä
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

Hopea

99 € / kk


+ 0,3 € / lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

Kulta

149 € / kk


+ 0,3 € / lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

Platina

249 € / kk


+ 0,3 € / SMS-lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

Kiinnostaako NPS-kysely?

Lataa tästä ilmainen materiaali NPS:n teoriasta ja hyödyntämismahdollisuuksista.

OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!