Aloita asiakaskokemuksen mittaaminen jo tänään!

NPS-kysely kartoittaa asiakkaiden antamaa suosittelulukua. Mittaminen voittaa ”mutun” ja auttaa paikallistamaan asiakaspalvelun kehitystarpeita. NPS:n avulla selvitetään nopeasti ja kustannustehokkaasti asiakasuskollisuuden sekä -tyytyväisyyden tasoa kuvaava luku.

NPS-kyselyllä saadaan nopeasti ja ketterästi tarvittavat tiedot, joiden pohjalta ymmärretään mitä asiakkaat ajattelevat yrityksestäsi.


Älä arvioi asiakaskokemuksenne nykytilaa arvailujen tai satunnaisten palautteiden kautta, vaan tilaa heti allaolevista vaihtoehdoistamme tarpeisiinne parhaiten soveltuva palvelupaketti – Voit myös kokeilla NPS:ää kuukauden ilmaiseksi ilman sitoumuksia. Aloita testaaminen jo tänään!


NPS Pilotti


0 €


Ei lähetyskuluja!

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● max. 50 lähetystä / kuukausi
● 1 kuukauden käyttöaika
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

NPS Hopea


99 € / kk


+ 0,3 € / lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

NPS Kulta


149 € / kk


+ 0,3 € / lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

NPS Platina


249 € / kk


+ 0,3 € / SMS-lähetys

● Manuaaliset lähetykset
● Automatisoidut lähetykset (API)
● ei lähetysrajoitteita
● Kanban-ominaisuus
● email-lähetysmahdollisuus


TILAA »

Kiinnostaako NPS-kysely?

Lataa tästä ilmainen materiaali NPS:n teoriasta ja hyödyntämismahdollisuuksista.
OTA YHTEYTTÄ

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!