Asiakaspalvelujärjestelmä

Järjestelmät asiakaspalveluun

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa sinun on mahdollista kohdata asiakas hyvin monella eri tavalla. Olet saatavilla juuri siellä, missä asiakaskin on. Samalla opit tuntemaan asiakkaasi entistä paremmin.

Contact center

Contact center palvelee asiakastasi eri kanavissa, kuten sähköpostitse, chat-palvelussa tai puhelimitse.

Contact center -palvelu tarjoaa asiakasprofiilin sekä koko kontaktihistorian. Asiakkaan tiedot pysyvät ajantasaisina ja ne ovat nopeasti järjestelmästä tarkastettavissa. Asiakkaasi saavat entistä parempaa ja henkilökohtaisempaa palvelua. Chat-palvelu parantaa asiakaskokemusta sekä tuottaa esimerkiksi liidejä myynnille.

Hyödynnämme palvelun rakentamisessa olemassaolevia tietojärjestelmiänne, jolloin saavutetaan aika- ja resurssisäästöjä. Ratkaisut voivat tarvittaessa olla myös sijaintiriippumattomia, jolloin contact center -agentit sijaitsevat eri toimipisteissä.

    Contact centerin hyödyt
    • Laadukkaampaa asiakaspalvelua ja tyytyväisempiä asiakkaita
    • Perinteisestä asiakaspalvelusta kohti ihmisten palvelemista
    • Opi tuntemaan asiakkaasi ja hänen tarpeensa henkilökohtaisesti
    • Pilvipalveluna toimiva ratkaisu ei vaadi suuria alkuinvestointeja
    • Resurssien johtaminen helpottuu
    • Panostat palvelun ja liiketoiminnan kehittämiseen


    Helppoa yhteydenpitoa
    On mahtavaa tulla kuulluksi. Paremmat asiakaskokemukset ovat kannattavaa liiketoimintaa, joka tuottaa liiketoiminnalle konkreettisia tuloksia. Suunnittelemme sinun yrityksellesi parhaimman asiakaspalvelujärjestelmän.
    Asiakkaitamme
    Tutustu muihin palveluihimme
    Työasemat
    Mobiilivaihde
    Office 365 -koulutus
    Palveluvaihde
    Tietoturva
    Microsoft Office 365

    Haluatko, että

    Petri

    kertoo sinulle lisää

    Jätä yhteystietosi alle niin saat vastauksia

    Lisää tietoja
    Vähennä tietoja
    Thank you! Your submission has been received!
    Oops! Something went wrong while submitting the form.