Henkilöstötyytyväisyyden hallinta

 eNPS tulee sanoista Employee Net Promoter Score ja kyselyllä mitataan työntekijöiden suosittelulukua ja sitä kautta työtyytyväisyyttä. Innostunut ja motivoitunut henkilöstö on paitsi tuottavampi, myös lojaalimpi työnantajaa kohtaan.

eNPS-kysely toteutetaan käytännössä yhdellä suosittelukysymyksellä: ”Suosittelisitko työpaikkaasi omille ystävillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?”. Yleensä mukaan liitetään vielä avoin kysymys tuomaan numeroa tukevaa tietoa.

Kyselyn tekeminen ja sen tulosten mittaaminen tuottaa esimiehille tietoa nopeasti ja luvun kehittymistä on helppo seurata. Lue lisää kuinka eNPS-kyselyä hyödynnetään henkilöstötyytyväisyyden mittaamisessa.

OTA YHTEYTTÄ

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!