Integral Ennakoiva IT-palvelu

Ennakoiva IT-palvelu on kokonaisuus, jolla vältät IT-ongelmat ennakoivasti. Palvelu huolehtii, että yrityksen työasemat, palvelimet, mobiililaitteet ja verkko ovat jatkuvasti toiminnassa ilman käyttäjälle näkyviä katkoksia.

Ennakoiva-palvelu korjaa tietokoneen vikatilanteet automaattisesti, valvoen samalla yrityksen IT-järjestelmää ympäri vuorokauden. Dokumentoimme lisäksi IT-ympäristön tarkasti, sisältäen tiedot esimerkiksi käytettävien laitteiden malleista sekä kokoonpanosta.

IT-palvelu varmuuskopioinnilla, raportoinnilla sekä palvelevalla tuella

Ennakoiva-palvelun laaja virustorjunta estää mahdollisten haittaohjelmien pääsyn ympäristöön. Lisäksi työasemien tiedostot varmuuskopioidaan automaattisesti pilvipalveluun.

Palveluun sisältyy kattava raportti IT-ympäristön tilasta, jonka toimitamme aina kuukausittain. Saat Ennakoiva-raportilla täsmällistä tietoa IT-järjestelmän nykytilasta sekä mahdollisista kehitystarpeista tulevaisuudessa.


ENNAKOIVAA VIANKORJAUSTA
Havaitsemme ja korjaamme tietokoneen vikatilanteet automaattisilla korjaustoimenpiteillä. Näin vähennetään ylläpidon tarvetta, parannetaan käyttöastetta sekä estetään vikojen syntyminen. Laiterikot vähenevät, kun tietokoneen fyysistä tilaa ja laitevirheitä tarkastellaan jatkuvasti.

JATKUVAA VALVONTAA
Valvomme yrityksen koko IT-järjestelmää ympäri vuorokauden. Automatisoidut vikahälytykset ja ajantasainen suojaus takaavat turvallisen ja toimivan ympäristön.

VIRUSTORJUNTA VAKIONA
Palvelussamme on mukana virustorjunta, joka suojaa koko IT-järjestelmää ennakoivasti. Tietojärjestelmä säilyy tietoturvallisena ajantasaisten ohjelmisto- ja laitepäivitysten avulla.

DOKUMENTOITU YMPÄRISTÖ
Dokumentoimme IT-ympäristön tarkasti, sisältäen tiedot käytettävien laitteiden malleista, kokoonpanosta sekä tietokoneisiin asennetuista ohjelmista. Luomme dokumentaation pohjalta kattavan raportin kerran kuukaudessa, jonka avulla löydetään mahdolliset ongelmakohdat helposti ennen niiden konkretisoitumista harmiksi.


 

Kuukausimaksu sisältää kaikki etä- ja lähitukipalvelumme – olemme sinua varten

Integral Ennakoiva-paketin kuukausimaksu sisältää kaikki asiakastuki- ja HelpDesk-palvelumme. Tukitehtävät pyrimme hoitamaan ensisijaisesti etätyökaluilla, jolloin ongelman korjaaminen onnistuu käyttäjän työskentelyä häiritsemättä. Hankalamman ongelman ilmaantuessa tulemme mielellämme käymään paikan päällä. Kuukausihintaan sisältyy kaikki tarvitsemanne tukipalvelut ilman lisäveloitusta.

Integral Ennakoiva on kattava ja ongelmat ennakoiva palvelu yritysten tehokäyttöön

Seuraamme ja arvioimme mahdollisia häiriötilanteita ympäri vuorokauden ja reagoimme niihin heti. Hoidamme laitteiden ohjelmistopäivitykset automaattisesti ja ennaltaehkäisemme ohjelmistojen häiriötilanteet ennen kuin käyttäjä ehtii niitä vielä huomaamaan.

Käyttäjän näkökulmasta tämä tarkoittaa, että työtä pystyy jatkamaan ilman häiritseviä keskeytyksiä. Yritykselle toimintatapa luo turvaa sekä selkeitä resurssisäästöjä. Ennakoiva IT-palvelu soveltuu yritykselle, joka:

  • Haluaa ajantasaista tietoa IT-järjestelmän kokonaistilasta sekä yksittäisten tietokoneiden ja laitteiden suorituskyvystä
  • Varmistua tietokoneiden ja oheislaitteiden toimintavalmiudesta
  • Olla aina viimeisimpien ohjelmistopäivitysten piirissä
  • Välttää lyhyetkin tietokoneiden ja eri järjestelmien käyttökatkokset
  • Saada IT-tuesta ja -ylläpidosta koituvat kustannukset kuriin
  • Ennakoida mahdolliset IT-järjestelmän kehityshankkeet

Toimitamme kuukausittain kattavan raportin IT-ympäristön tilasta

IT-palvelun hyödyt

  • Valvomme työasemien tärkeimpiä ominaisuuksia, kuten levytilaa, päivityksiä ja tietoturvaa
  • Virustorjunta, haittaohjelmien esto sekä suoja tunkeutumisilta
  • Korjaamme ongelmat ennaltaehkäisevästi
  • Verkon sekä verkkotulostimien valvonta
  • Lähiverkon aktiivilaitteiden ennaltaehkäisevä valvonta sekä ylläpito
  • Mobiililaitteiden valvonta
  • Palvelimien ennaltaehkäisevä valvonta, ylläpito sekä suorituskyvyn valvonta
  • Käyttöjärjestelmään ja tietoturvaan liittyvät automaattiset päivitykset
  • Yleinen IT-infrastruktuurin valvonta
  • Kuukausittainen raportointi sekä käyttäjätuki (Service Desk): etätuki, puhelintuki ja sähköpostituki

« Paluu

Kaikki tarpeellinen turvalliseen IT-ympäristöön

  • Kaikki tukipalvelut
  • Self Healing -diagnostiikka: ennakoiva viankorjaus
  • F-Secure Protection Service for Business
  • Etätukiagentti
  • Microsoft-tietoturvapäivitykset
  • Liitännäissovellusten laitekohtaiset päivitykset
  • Varmuuskopiointi (100 GB/laite)
  • Kuukausiraportointi: laitteiston takuutiedot, Microsoft-päivitysraportit ja työraportit

« Paluu

Lataa maksuton tietoturvaopas PK-yrityksille

Uudenlaisen työn tietoturva vaatii käyttäjältään entistä enemmän. Lataa vinkit parhaimpiin käytäntöihin.
LATAA OPAS
OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!