Tilaa verkosta NPS-kysely asiakaskokemuksen mittaamiseen nyt – kuukausi veloituksetta

16.11.2017

Etsitkö tapoja mitata ja kehittää yrityksenne asiakaskokemusta? Asiakaskokemuksen hallinnan tavoitteena on parantaa asiakastyytyväisyyttä ja sitä kautta asiakasuskollisuutta. Suosittelevat asiakkaat ovat yrityksen menestyksen kannalta kultaakin kalliimpia.

NPS (Net Promoter Score) on nykyaikainen tapa palvelu- ja asiakaskokemusten mittaamiseen. NPS-kyselystä onkin tullut viime vuosina yksi yleisimmistä asiakasuskollisuusmittareista, jolla selvitetään helposti ja kustannustehokkaasti asiakasuskollisuuden ja -tyytyväisyyden tasoa kuvaava luku. Asiakkaan antama suositteluluku kuvaa käytännössä asiakasuskollisuutta yritystä kohtaan. Tutkimusten mukaan uskolliset asiakkaat ostavat enemmän, palaavat asiakkaiksi useammin ja jakavat tietoa yrityksestä myös ystävilleen.

NPS-kysely tekstiviestillä tai sähköpostitse

Olemme kehittäneet selainpohjaisen NPS-kyselykoneen, joka lähettää älyviestin asiakkaan puhelimeen palvelukokemuksen jälkeen. Asiakastiedot syötetään koneeseen manuaalisesti tai integroidaan ja automatisoidaan käytössänne olevaan taustajärjestelmään, kuten CRM:iin. Viestissä kysytään valitsemanne asiakaspalvelukysymys sekä suositteluluku asteikolla 0-10.

Aloita kestävämmän asiakasuskollisuuden kehittäminen ja tilaa maksuton NPS-pilotti kuukaudeksi käyttöön nyt.

<< Palaa edelliselle sivulle
OTA YHTEYTTÄ

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!