Chat-palvelu kotisivuille

Kotisivujen chat-palvelu parantaa asiakaskokemusta ja nostaa konversiota. Palvelulla saadaan oikein toteutettuna erinomaisia asiakaskokemuksia tai esimerkiksi kvalifioituja liidejä myynnille.

Chat-palvelun avulla voit tarjota asiakkaillesi henkilökohtaista apua ilman jonotusta tai odotusta sähköpostivastaukseen. Tarjoamme chat-lisäosaa vain oTTo-, TAiKA- sekä Merlin-contact center-ratkaisuihin. Lisätietoa contact center-kokonaisratkaisuistamme löydät täältä. 

Chat-palvelulla parempaa ja nopeampaa asiakaspalvelua

Chat-palvelu on helposti käyttöönotettava ratkaisu, joka sisältää käyttöliittymät sekä asiakaspalvelijalle että loppuasiakkaalle. Käyttöliittymän ulkoasu on muokattavissa yrityksenne ulkoasun mukaisesti. Chat-keskusteluja voidaan ylläpitää yhtäaikaisesti useampia ja keskustelut ovat yhtenäisen reitityslogiikan piirissä muiden kontaktityyppien kanssa. Keskustelut tallentuvat ja ovat helposti raportoitavassa muodossa.

Chat-palvelu on asiakkaan käytettävissä heti kotisivuille saapuessa, jolloin potentiaalinen asiakas voi kysyä mieltä askarruttavaa asiaa asiakaspalveluhenkilöltä reaaliajassa. Näin tarjoat positiivisen asiakaskokemuksen verkossa ja nostat yrityksenne asiakastyytyväisyyttä. Henkilökohtainen palvelu tuottaa tyytyväisiä asiakkaita.

Chat-palvelu voidaan kytkeä nykyisiin kotisivuihin tai liittää uutena ominaisuutena verkkopalveluprojektiin. Teknisen käyttöönoton lisäksi asiantuntijamme konsultoivat käyttötapauskohtaisesti myös prosessien suunnittelussa.

« Paluu

OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!