Chat-palvelu kotisivuille

Kotisivujen chat-palvelu parantaa asiakaskokemusta sekä tuottaa esimerkiksi liidejä myynnille. Sen suosio onkin kasvanut viime vuosina kovalla vauhdilla.

Chat eli päätekeskustelu, tarkoittaa yrityksen verkkosivulla avautuvaa keskusteluikkunaa, jonka kautta asiakas voi keskustella asiakaspalvelijan tai asiantuntijan kanssa reaaliaikaisesti. Chatin avulla voit tarjota asiakkaille henkilökohtaisen palvelukokemuksen ja säästät asiakkaan turhalta jonottamiselta esimerkiksi puhelimitse. Tarjoamme chat-lisäosaa vain oTTo-, TAiKA- sekä Merlin-contact center-ratkaisuihin. Lisätietoa contact center-kokonaisratkaisuistamme löydät täältä. 

Helppokäyttöinen Chat-palvelu

Chat-palvelu on helposti käyttöönotettava ratkaisu, joka sisältää käyttöliittymät sekä asiakaspalvelijalle että loppuasiakkaalle. Käyttöliittymän ulkoasu on muokattavissa yrityksenne ulkoasun mukaisesti.

Chat-keskusteluja voidaan ylläpitää yhtäaikaisesti useampia ja keskustelut ovat yhtenäisen reitityslogiikan piirissä muiden kontaktityyppien kanssa. Keskustelut tallentuvat ja ovat helposti raportoitavassa muodossa.

Nopeuta asiakaspalvelua ja vähennä odotusaikaa

Chat-palvelu on asiakkaan käytettävissä heti kotisivuille saapuessa, jolloin potentiaalinen asiakas voi kysyä mieltä askarruttavaa asiaa asiakaspalveluhenkilöltä reaaliajassa. Näin tarjoat positiivisen asiakaskokemuksen verkossa ja nostat yrityksenne asiakastyytyväisyyttä. Henkilökohtainen palvelu tuottaa tyytyväisiä asiakkaita.

Chat-palvelu voidaan kytkeä nykyisiin kotisivuihin tai liittää uutena ominaisuutena verkkopalveluprojektiin. Teknisen käyttöönoton lisäksi asiantuntijamme konsultoivat käyttötapauskohtaisesti myös prosessien suunnittelussa.

Haluatko tietää lisää chat-ratkaisuistamme?

Soita tai jätä yhteydenottopyyntö. Palaamme pian asiaan!

Petri Perkiö
p. 050 594 1122
petri.perkio(a)integral.fi

 

« Paluu

CONTACT US »
OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!