Asiakaspalveluaiheinen webinaarisarjamme jatkuu pe 17.3.2017

6.3.2017

Perinteinen asiakaspalvelu on ison murroksen edessä ja asiakaskokemuksen merkitys kasvaa jatkuvasti. Asiakkaan tarpeet pyritään huomioimaan tarjoamalla erilaisia yhteydenottokanavia. Monikanavaisuus tuo yrityksille paitsi uudenlaisia haasteita, myös mahdollisuuksia.

Järjestämme kevään 2017 aikana kolmen webinaarin sarjan asiakaspalveluun liittyen. Ensimmäinen webinaari järjestettiin perjantaina 3.3. aiheella ”Asiakaspalvelun trendit vuonna 2017”. Kevään toinen asiakaspalveluaiheinen webinaarimme kulkee nimellä ”Asiakaspalvelun haasteet vuonna 2017”.

Ilmoittaudu maksutta mukaan perjantaina 17.3. klo 9:00 järjestettävään webinaariimme. Webinaarin kesto on noin 30 minuuttia.

Ilmoittautumaan pääset tästä.

Webinaarissa jutellaan mm. siitä kuinka asiakas tunnistetaan, opitaan tuntemaan sekä kuinka saatua tietoa hyödynnetään monikanavaisessa ympäristössä. Kuinka tuotetaan personoitua asiakaspalvelua ja selviydytään kanavasiiloista?

Tervetuloa mukaan!

P.S. Jäikö ensimmäinen osa näkemättä? Pääset katsomaan webinaaritallenteen täältä.

Asiakaspalvelun haastee t2017 -webinaari

« Paluu

Verkkopalveluiden pankkitunnistuksen tietoturvavaatimukset tiukentuvat

Pankkitunnistuksessa käytössä oleva TUPAS-protokolla ei enää täytä vahvan sähköisen tunnistamisen...

Lue lisää »

Päivitämme verkkosivujen PHP- ja tietokantaversiot

Päivitämme sekä palvelinalustamme että tietokantamme uusimpiin versioihin. Päivitykset ovat osa p...

Lue lisää »

Webinaari digistrategian alkeista PK-yrityksille pe 1.2.2019

Digistrategia on suunnitelma digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseksi liiketoiminnan tukemisessa...

Lue lisää »

CONTACT US »
OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!