Järjestämme webinaarin asiakaspalvelun digitaalisesta kehityksestä

27.3.2017

Asiakaspalvelu digitalisoituu ja tiedonkäsittely nopeutuu entisestään. Samanaikaisesti asiakkaat odottavat yhä henkilökohtaisempaa palvelua. Mitkä ovat seuraavat asiakaspalvelua ravistelevat muutokset entä alan kehityssuunta ylipäätään?

Tervetuloa kuuntelemaan webinaarisarjamme kolmatta osaa, joka käsittelee asiakaspalvelun digitaalista kehitystä. Webinaarissa käsitellään esimerkiksi robotiikkaa, työn automatisointia sekä tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Digitaalista kehitystä käsittelevä webinaari järjestetään perjantaina 21.4.2017 klo 9:00. Webinaarin kesto on noin 30 minuuttia. Ilmoittaudu mukaan tästä.

Mitä itsepalvelun lisääntyminen merkitsee sekä kuinka keinoälyllä voidaan parantaa asiakaspalveluprosesseja?

Tervetuloa mukaan!

« Paluu

Verkkopalveluiden pankkitunnistuksen tietoturvavaatimukset tiukentuvat

Pankkitunnistuksessa käytössä oleva TUPAS-protokolla ei enää täytä vahvan sähköisen tunnistamisen...

Lue lisää »

Päivitämme verkkosivujen PHP- ja tietokantaversiot

Päivitämme sekä palvelinalustamme että tietokantamme uusimpiin versioihin. Päivitykset ovat osa p...

Lue lisää »

Webinaari digistrategian alkeista PK-yrityksille pe 1.2.2019

Digistrategia on suunnitelma digitaalisten ratkaisujen hyödyntämiseksi liiketoiminnan tukemisessa...

Lue lisää »

CONTACT US »
OTA
YHTEYTTÄ »

Jätä yhteydenottopyyntö

Palaamme asiaan pikimmiten!